vakantie 2016 voor bereidingen

Zoals bij alle vakantie's gaan er vele voorbereidingen er aan vooraf. Zo was de bedoeling dat in de laatste week voor de vakantie ik op mijn werk aantal zaken kon afhandelen en de nieuwe staigere kon aannemen. Helaas daar dachten mijn darmen anders over.

Zondag 3-7-2016 nog naar Delfsail geweest 
Maandag op de Enya de laatste klussen gedaan, toen voelde ik mij al niet zo fit. S'avonds begon het gedonder. Trillen als een rietje rap naar bed uurtje later toen Lida naast mij kroop  zei ze, potverdikke wat bent je heet, je bent net een oververhitte kolenkachel.. Affin de volgende ochtend kwam de dunne ontlasting er met een spuit uit. Dat ging de hele dag en nacht plus ochtend door. De huisarts gebeld wat te doen. Gaf advies diaree remmers alles wat niet goed was is er nu wel uit. De darmen zijn van slag. Dat gedaan en de volgende dag, donderdag kwam er rust. PFFFFF. Vrijdag ging het weer wat beter. Affin 2,5 kilo lichter weeg nu 79,8 kilo was ook mijn streef gewicht. Maar nog wat slapjes op de beentjes. Of ik iets verkeerd heb gegeten, we hebben alles uit dezelfde pannen gegeten dus ja zeg het maar. Virus?

 Maar de tijd is weg voor  om zondag de trossen los te gooien.  Is niet anders. Maandag 11-7-2016 afspraak op mijn werk gemaakt om dan een aantal zaken af te handelen. We proberen dinsdag de trossen los te gooien. Het weer is nog steeds niet best we zullen zien.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten