Ongeluk zit in een klein ......

Op 12 maart j.l. liep ik de werkplaats uit door de buitendeur  en voor dat ik het wist lag ik gestrekt lang uit op een spiegel gladde ijsvloer. Wist niet en stond ook niet aan gegeven dat het buiten glad zou zijn.
Strompelde weer terug eenmaal daar aangekomen viel ik flauw van de pijn. Kon mijn linkerbeen niet meer bewegen van de pijn. Daarna naar de spoedpoli  foto's en onderzoek wees uit dat er niets gebroken was maar kreeg voor de rust een spalk achter mijn been.  Volgende dag alles in mijn linkerbeen deed zeer maar vandaag donderdag 21 maart weer voor controle mag het been rustig gaan belasten. Zou een MRI scan plaats vinden maar er zit nog teveel vocht in de knie.De boot klussen staan dus even op een laag pitje.






Van collega's gekregen


1 opmerking:

  1. Ahoy Willem

    Wat een pech. Boven de 60 wordt je wat minder soepel, op die leeftijd is vallen het meest voorkomende letsel.
    Gelukkig vriest het nog, dan is klussen en varen nog te koud.
    Van harte beterschap, en we zien je binnenkort wel weer in de haven heen en weer rennen.

    Groeten van de oudjes aan het eind van de steiger.

    BeantwoordenVerwijderen